вівторок, 22 березня 2016 р.

Керівник - головна особа в бібліотеці

Знайшла в мережі тези, з якими погоджуюся на 100 відсотків. Як правило, в колективі ставляться певні вимоги до працівників. А яких правил має дотримуватись керівник, аби установа запрацювала якомога ефективніше?  
1. Керівник визначає, на що здатний співробітник, і відповідно його здібностям визначає йому місце і завдання в бібліотеці.
2. Керівник - не нянька й не мати Тереза.
3. Єдине завдання керівника - зібрати робочий колектив і, визначивши місце і завдання кожному, привести цей колектив в робочий стан.
4. Керівниками не народжуються, а стають.
5. Керівників одиниці, виконавців мільйони.
6. Колектив збирається під керівника.
7. Зі зміною керівника, змінюється колектив.
8. Чим більше керівник виконує прохань підлеглих, тим більше вони його ненавидять.
9. Якщо Ви, будучи керівником, заохочуєте не результат, а рух до нього - у людей немає сенсу отримувати результат.
10. Керівник не має права допускати панібратського ставлення до себе.
11. Підлеглий ніколи не зрозуміє керівника.
12. Тільки керівник розуміє, до чого він веде свій колектив.
13. Немає такого співробітника, який би на сто відсотків відпрацьовував свою зарплату.
14. Співробітник звикає до будь-якого рівня заробітку, в результаті його стає мало.
15. Найшвидшим інструментом для перевірки співробітників на вошивість є гроші.
16. Якщо керівник буде вникати в проблеми кожного співробітника - ніколи буде працювати ні йому, ні колективу.
17. Чітко визначені завдання збільшують ККД співробітника.
18. Керівник від підлеглого відрізняється сміливістю взяти на себе відповідальність не тільки за своє життя, але і за життя своїх співробітників.
19. Підлеглий приходить в колектив, щоб перекласти частину відповідальності за своє життя на керівника.
20. Якщо основна маса співробітників у вихідні можуть забути про роботу і обов'язки, то керівник цього не може собі дозволити.
21. Навіть у колективі з двох людей визначається керівник.
22. Цінність співробітника визначається якістю результатів його роботи.
23. Цінність керівника визначається якістю результатів, досягнутих колективом, яким він керує.
24. Схильність до вміння керувати закладається у вихованні дитини.
25. Керівник наповнює життя співробітника змістом.
25. Якщо зникнуть керівники на всій планеті, люди загинуть від голоду і міжусобиць.
26. Без керівника народ перетворюється в натовп, яким управляють слабкості.
27. Керівник, передусім, повинен бути людиною.
28. Сила керівника в його непохитній вірі у правильному виборі шляху.
29. Відповідальним за завдання завжди має бути тільки одна людина.
30. Керівник - головна особа в бібліотеці. Немає керівника – немає і бібліотеки.

Немає коментарів:

Дописати коментар