пʼятницю, 20 травня 2016 р.

Костопільські бібліотекарі готуються до створення Центрів обслуговування громадян електронною інформацією

У Законі України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24 грудня 2015 року № 911-8 окреслено наступне завдання для бібліотек «побудова нової моделі надання послуг бібліотеками, розширення переліку послуг з організації дозвілля населення з використанням новітніх технологій, створення на базі бібліотек державної та комунальної власності центрів обслуговування  громадян, основним завданням яких є задоволення потреб громадян у публічній інформації, забезпечення їх доступу до державних та регіональних електронних інформаційних ресурсів, надання консультативних послуг з питань електронного оформлення звернень до органів державної влади».
Працівники Костопільської централізованої системи публічно-шкільних бібліотек приступили до підготовки створення Центрів обслуговування громадян електронною інформацією, а саме:
-         призначено координатора Центру та визначено групу фахівців, які будуть задіяні в ньому;
-         на основі Типового положення групою фахівців Центру розроблено Положення "Про Центр обслуговування громадян електронною інформацією";

-         йде підготовка бази нормативно-правових документів Центру;
-         визначено, в яких бібліотеках району будуть діяти Центри;
-   складено план навчання для набуття бібліотечними фахівцями навичок консультантів з користування Е-послуг;
-         складено графік навчання бібліотечних працівників;
-   19 травня 2016 року координатором, методистом Іриною Назаровою,  проведено  перше навчання-практикум «Організація Центрів обслуговування громадян електронною інформацією (ЦОГ ЕІ) у бібліотеках. Адміністративні послуги» для 8 працівників районної бібліотеки;
-   19 травня 2016 року група фахівців Центру районної бібліотеки взяли участь у відео конференції «Твоє право» на тему «Правові аспекти спадщини» за участю представників Рівненського місцевого центру з надання безоплатної первинної правової допомоги;
-         Йде збір інформації для створення буклету з переліком послуг Центру;
-  Створюється база даних органів влади місцевого рівня, профільних установ та організації, які надають електронні послуги для проведення навчання користувачів і бібліотекарів з їх освоєння;
-    На засіданні робочої групи Центру було визначено обов’язки кожного працівника та запропоновано внести  їх в Посадові інструкції.
Метою діяльності Центу є надання бібліотечно-інформаційних послуг та консультативної допомоги для отримання користувачами публічної інформації та її використання.
Варто зазначити, що Центри обслуговування громадян електронною інформацією – це продовження роботи Пункту доступу громадян до офіційної інформації з ширшим спектром послуг і зі зміною статусу  на Центр.
Координатор Центру,
методист Ірина Назарова



Немає коментарів:

Дописати коментар