понеділок, 4 лютого 2013 р.

Літературна спадщина поповнилася новою поетичною збіркою

    Нещодавно вийшла  в світ перша збірка віршів Миколи Годуна, жителя села Вигін Костопільського району, "Барви надгоринського краю". Поетичною мовою він любовно оспівує рідний край та людей. Чимало творів Микола Годун присвятив прославленню творця. Є в нього вірші про апостолів та святих. 
   У рамках акції "Письменницький маршрут" планується презентація видання та зустріч автора з шанувальниками поетичного слова.

5 коментарів:

  1. Я знаю цього поета, але хотілося б познайомитися з його віршами. В районній бібліотеці є ця книжка?

    ВідповістиВидалити
  2. Шановнв Настя! Дана книга є у бібліотеці села Перетоки

    ВідповістиВидалити
  3. З віршами пана Годуна знайомі, дуже сподобалися, Особливо про рідний край.

    ВідповістиВидалити
  4. Я хочу прочитати таку книгу ? Можу я її взяти у районці чи вона відсутня ?

    ВідповістиВидалити
  5. валентина семенівна7 лютого 2013 р. о 11:26

    Шановне керівництво ! Я проживаю в районі Переменки і я є читачем бібліотеки цієї місцевості , але на жаль вона закрита . Чи скоро бібліотека відновить свою роботу ? Коли ми зможемо знову мати бібліотеку бо ми пенсіонери невзмозі їздити до города

    ВідповістиВидалити