У Законі
України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24 грудня
2015 року № 911-8 окреслено наступне завдання для бібліотек «побудова нової
моделі надання послуг бібліотеками, розширення переліку послуг з організації
дозвілля населення з використанням новітніх технологій, створення на базі
бібліотек державної та комунальної власності центрів обслуговування громадян, основним завданням яких є
задоволення потреб громадян у публічній інформації, забезпечення їх доступу до
державних та регіональних електронних інформаційних ресурсів, надання
консультативних послуг з питань електронного оформлення звернень до органів
державної влади».
Працівники
Костопільської централізованої системи публічно-шкільних бібліотек приступили
до підготовки створення Центрів обслуговування громадян електронною інформацією,
а саме:
-
призначено
координатора Центру та визначено групу фахівців, які будуть задіяні в ньому;
-
на
основі Типового положення групою фахівців Центру розроблено Положення "Про Центр обслуговування громадян електронною інформацією";
-
йде
підготовка бази нормативно-правових документів Центру;
-
визначено,
в яких бібліотеках району будуть діяти Центри;
- складено
план навчання для набуття бібліотечними фахівцями навичок консультантів з
користування Е-послуг;
-
складено
графік навчання бібліотечних працівників;
- 19
травня 2016 року координатором, методистом Іриною Назаровою, проведено перше навчання-практикум «Організація Центрів обслуговування громадян електронною інформацією (ЦОГ
ЕІ) у бібліотеках. Адміністративні послуги» для 8 працівників районної бібліотеки;
- 19
травня 2016 року група фахівців Центру районної бібліотеки взяли участь у відео
конференції «Твоє право» на тему «Правові аспекти спадщини» за участю
представників Рівненського місцевого центру з надання безоплатної первинної
правової допомоги;
-
Йде
збір інформації для створення буклету з переліком послуг Центру;
- Створюється
база даних органів влади місцевого рівня, профільних установ та організації,
які надають електронні послуги для проведення навчання користувачів і
бібліотекарів з їх освоєння;
- На
засіданні робочої групи Центру було визначено обов’язки кожного працівника та запропоновано
внести їх в Посадові інструкції.
Метою
діяльності Центу є надання бібліотечно-інформаційних послуг та консультативної
допомоги для отримання користувачами публічної інформації та її використання.
Варто
зазначити, що Центри обслуговування громадян електронною інформацією – це
продовження роботи Пункту доступу громадян до офіційної інформації з ширшим
спектром послуг і зі зміною статусу на
Центр.
Координатор
Центру,
методист Ірина Назарова